زندگی بهتر با کلاس های فوق برنامه دبستان کودکلن

۱۰ بازديد

شما باید به دنبال مراجع (از سایر والدین یا صفحات) در مورد معلمی باشید که فرزندان ما خواهند داشت. برای کلاس های مجازی، مطمئن شوید که لیستی از اساتید آنها وجود دارد. توصیه می شود در  کلاس های فوق برنامه دبستان یک کلاس با یک معلم خاص شرکت کنید و ببینید آیا فرزندان ما با این شخص احساس راحتی می کنند یا خیر. در Wonderly، می توانید ابتدا به صورت رایگان امتحان کنید، بنابراین شما و فرزندانتان می توانید اولین جلسه را داشته باشید.

 

  1. به حرف های فرزندانتان گوش دهید

 

آنها کسانی هستند که در کلاس ها شرکت می کنند، بنابراین نظر آنها همیشه مهم ترین خواهد بود. حتی اگر می خواهید آنها بهترین برنامه نویسان باشند و مایکروسافت جدید را بسازند، اگر این کار را دوست ندارند، یا اگر با معلم خود راحت نیستند، یا اگر فقط می خواهند کار دیگری انجام دهند، بهترین کلاس های فوق برنامه دبستان کار است. آنها را در فعالیت دیگری ثبت نام می کند. در غیر این صورت، ممکن است ناامید شوند و نخواهند در دوره های مختلف شرکت کنند.

 

قبل از شرکت در کلاس اول به آنها گوش دهید، ببینید چقدر در مورد آن علاقه مند و کنجکاو هستند. اگر متوجه شدید که او به‌جای علاقه واقعی، برای تعهد شرکت می‌کند، از او بپرسید که آیا به جای آن به فعالیت دیگری علاقه‌مند است یا نه... ممکن است در نهایت متوجه شوید که پسر شما نمی‌خواهد یک فوتبالیست حرفه‌ای باشد، بلکه یک طراح ربات است!

 

البته بازخورد بعد از کلاس اول نیز ضروری است تا بدانید آیا در کلاس دوم و سوم شرکت خواهید کرد یا بهتر است آن دوره را شرکت نکنید.

 

اینها فعالیت های آنلاینی هستند که می توانید در Wonderly پیدا کنید

 

در این مرحله، احتمالاً در انتخاب فعالیت های  کلاس های فوق برنامه دبستان برای فرزندان خود متخصص هستید. همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، می توانید بسیاری از توصیه هایی را که در Wonderly به شما ارائه کرده ایم، به صورت رایگان امتحان کنید. اما، چه کلاس هایی در پلت فرم آموزشی ما موجود است؟ به خواندن ادامه دهید!

 

برنامه نویسی

 

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا بچه های شما اینقدر بازی های ویدیویی را دوست دارند؟ سازندگان آنها به اندازه فرزندان شما عاشق بازی هستند و به محیط های مجازی که توسعه می دهند کلاس های فوق برنامه دبستان بسیار توجه دارند. فرزند شما می‌تواند یاد بگیرد که چگونه قهرمانانش می‌توانند شگفتی‌های فن‌آوری مانند Minecraft یا Fornite را ایجاد کنند و تنها در چند هفته خود را بسازند. برنامه نویسی آینده را از اینجا شروع کنید.

 

رباتیک

 

رباتیک از یک مفهوم علمی تخیلی به چیزی ممکن و واقعی تبدیل شد. به لطف آموزش گیمیفی شده، فرزند شما می تواند اصول اولیه را بیاموزد و اولین ربات خود را در خانه طراحی کند.

 

طراحی وب سایت

 

این منطقه جذاب برای کودک شما است. با این دوره، کودک شما خواندن و نوشتن کدها را می آموزد تا صفحه وب شخصی خود را ایجاد کند و نبوغ درونی خود را بیدار کند کلاس های فوق برنامه دبستان و برای آینده خود آماده شود.

 

توسعه برنامه

 

برنامه ها متنوع هستند و دنیایی درون خود دارند. آنها بخشی از زندگی روزمره ما هستند و در بسیاری از کارها و بسیاری از وظایف به ما کمک می کنند. بچه ها می توانند یاد بگیرند که کلاس های فوق برنامه دبستان برنامه های کاربردی خود را ایجاد کنند و بنابراین شروع به حل مشکلات آینده می کنند.

 

توسعه بازی های ویدیویی

 

لذت بردن از بازی های ویدیویی بخشی از دوران کودکی افراد است، انجام این کار به تنهایی نیز می تواند لذت بخش باشد. خلق دنیاهای منحصربه‌فرد با کسب مهارت‌های Extracurricular classes of elementary school تکنولوژیکی و انجام خلاقیت برای کودک شما امکان‌پذیر است. وقت آن است که آنچه را که می خواهید ایجاد کنید.

 

با ما در ارتباط باشید! به زودی دوره های جدیدی را به کاتالوگ مهارت ها و فعالیت های آنلاین برای کودکان اضافه خواهیم کرد.

فکر می کنم آزمون YÖS برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه، از چندین بخش تشکیل شده است که هر بخش نقش و اهمیت خود را در ارزیابی دانش و مهارت‌های داوطلبان دارد. بخش اول آزمون، بخش زبان است که به بررسی مهارت‌های زبانی داوطلبان در زبان ترکیه می‌پردازد. بخش دوم، بخش ریاضیات است که دانشجویان باید مفاهیم و مسائل مرتبط با ریاضیات را به خوبی مسلط باشند.

بخش Fen Bilimleri شامل سوالات در حوزه علوم پایه مانند فیزیک، شیمی و زیست‌شناسی است. و در نهایت، بخش Tarih ve Sosyal Bilimler که به مباحثی مانند تاریخ، جغرافیا و علوم اجتماعی می‌پردازد. هر بخش از این آزمون با ارزشیابی دقیق دانش و توانایی‌های داوطلبان، نقش مهمی در انتخاب دانشجویان برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه دارد و آمادگی کامل برای هر یک از این بخش‌ها اساسی است تا داوطلبان بتوانند به بهترین نتیجه در آزمون دست یابند و به دانشگاه‌های مورد نظر خود وارد شوند. بهترین کلاس یوس تهران  کلاس هایی هستند که با ارئه خدمات آموزشی مناسب و بهره گیری از اساتید مجرب داطلبان را برای این آزمون آماده می کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.